EV's worden momenteel ingezet om te voldoen aan duurzame stadsdistributie, dit vraagt ook om extra logistieke hubs i.v.m. de actieradius. Is dit de oplossing?
Transportbedrijven inhuren of transport in eigen hand houden? Retailers willen klanttevredenheid en leveringsbetrouwbaarheid steeds vaker in eigen hand houden. Hoe kunnen retailers hun transportplanning opvangen?
Overstappen van vaste naar dynamische ritplanning. Steeds meer bedrijven maken deze keuze. Wat zijn de voordelen en wat is er voor nodig?
Het lijkt er toch van te komen: de Nederlandse vrachtwagenheffing. In navolging van Duitsland en België moeten vrachtwagens straks ook voor gebruik van Nederlandse snelwegen een heffing betalen.
Het zo efficiënt mogelijk inzetten van uw wagenpark kan lastig zijn. Maar er is een oplossing: wagenparkoptimalisatie-software.
Duurzame stadslogistiek wordt steeds meer een vereiste. Slimme software voor rittenplanning kan hier een belangrijke rol in spelen.
Steeds minder consumenten zijn bereid om een halve dag te wachten op de aflevering van een nieuwe wasmachine of fiets. Communiceer concrete tijden met ETA's.
De geijkte routeplanner, ontstaan uit een samenwerking tussen TLN en PTV Group, voorkomt discussies tussen opdrachtgever en transporteur.
De impact van maatschappelijke ontwikkelingen op stadsdistributie is enorm. De complexiteit en uitdagingen voor transportplanners stijgt in rap tempo.
Test 15 dagen gratis
TLNplanner aanschaffen
Gratis online demo TLNplanner