Eerste licentie
Zodra u getest heeft met TLNplanner en tevreden bent met het programma, kunt u binnen de TLNplanner klantenservice de licentie(s) aanschaffen. Eén licentie staat gelijk aan één gebruiker. Als u meerdere medewerkers tegelijkertijd met TLNplanner wilt laten werken, dienen er meerdere licenties te worden aangeschaft.
Heeft u hulp nodig bij het aanschaffen van uw eerste licentie? Bel +31 (0)346 581 600 om met een medewerker te spreken.
Aanvullende licentie(s)
Het aanschaffen van (een) extra licentie(s) is aan de orde als u al gebruik maakt van de TLNplanner, maar u heeft niet genoeg licenties voor uw medewerkers.
Heeft u hulp nodig bij het aanschaffen van extra licenties? Bel +31 (0)346 581 600 om met een medewerker te spreken.
Gebruikers TLNplanner aanmaken in administratietool
Om gebruik te maken van TLNplanner dient er binnen de administratietool te worden aangegeven met welke account(s) er daadwerkelijk kan worden ingelogd in TLNplanner.
Licenties en contactgegevens beheren
Wilt u uw bedrijfsgegevens wijzigen? Klik op ‘klantgegevens’ en verander de gewenste informatie.
In de TLNplanner klantenservice via de mogelijkheid ‘licenties beheren’ vindt u het overzicht van uw contracten met de daarbij behorende licentie(s).
Opzeggen
U dient uw licentie(s) op te zeggen binnen de TLNplanner klantenservice. Om in te loggen dient u hiervoor het beheerders e-mailadres en het daarbij behorende wachtwoord te gebruiken.
Hulp nodig?
Mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel +31 (0)346 581 600 om met een medewerker te spreken.